pelgrimstocht dag 25.

30 april 2015 - Losheim, Duitsland

Donderdag 30 april 2015

Vandaag om kwart voor zeven vertrokken uit Niedersimten om via Pirmasens, Lemberg en Salzwoog naar Dahn te lopen. Om te beginnen moest ik vandaag natuurlijk weer die zeven extra kilometers terug lopen om op de route te komen. Daarna eerst maar koffie gedronken. Was dus inmiddels kwart voor negen voor ik mijn oorspronkelijke route kon vervolgen.  Hoewel het best wel goed ging merkte ik wel dat ik mij gisteren behoorlijk heb moeten forceren. Naar mijn gevoel had ik geen goed tempo en voelde her niet goed. Ik heb dan ook besloten om er een korte dag van te maken en ben om half rwee gestopt. Bij het lopen naar de camping kwam ik langs een jeugdherberg en heb daar een kamer inclusief avondmaaltijd voor dertig euro genomen. De maaltijd bestaat uit soep, een saladebuffet, een belachelijke hoeveelheid gebakken aardappeltjes en gehaktballetjes, rode kool en griesmeelpudding. Vandaag hele stukken op speciaal aangelegde voet- fietspaden gelopen. Het gekke is alleen wel dat daar waar het weer gevaarlijk is om langs de weg te lopen zijn deze speciale paden ineens verdwenen. Gisteren had ik geen internet omdat het natuurvriendenhuis heel afgelegen lag midden in de bossen maar met het verslag van deze dag ben ik weer helemaal bij.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl