Pelgrimstocht dag 36.

11 mei 2015 - Ettenheim, Duitsland

Maandag 11 mei 2015.

Voor ik het vergeet. Peddelpasta is gewoon spaghetti of andere pasta met een klontje boter en wat, liefst rode, pesto. Eventueel doe je er nog wat noten door maar die hadden wij niet. Eenvoudig maar lekker joh. Vanmorgen samen ontbeten en koffie gedronken. De fietser had last van een lichte kater en heeft samen met de kanoleraar een paar jointjes gerookt. Rond een uur of negen ben ik gaan lopen.Vooral Laufenburg bleek een zeer mooi plaatsje te zijn , zowel het Duitse alsook het Zwitserse deel. Komende vanaf een berg had je regelmatig een zeer mooi utzicht op de hele stad. Ook heb ik er koffie gedronken op een terras met een zeer mooi uitzicht. Verder valt er over deze dag weinig te melden. Mooie weggetjes en goed gelopen. In Waldshut op de camping gaan staan. Maar wat is deze camping een afknapper in vergelijking met gisteren. Veel luxe, veel caravans, veel volk en een tentje, de mijne uiteraard. En iedereen is met zichzelf bezig. Wel heb ik vlak voor de camping nog een meisje geholpen. Die dorst op een smal weggetje niet langs een nogal agressieve zwaan. Nou ik heb mijn pelgrimsstaf ten slotte niet voor niets.

1. Rudie:
    12 mei 2015
    Hemelsbreed ongeveer op de helft. Nu het laatste stukje nog

gr Rudie